torsdag den 16. november 2017

Hjemme igen :-)

Det siges at i modstand ligger muligheden for udvikling. 
Og det kinesiske tegn for "krise" er todelt, så det indeholder både "fare" og "mulighed". 

I weekenden hvor jeg var fuldstændig ødelagt over kattens forsvinden, havde jeg haft RIG mulighed for at forsøge at finde ud af, hvorfor jeg bliver SÅ helt ude af proportioner ked af det (bl.a. ved afsked).

Natten efter søndag kom Strindberg af sig selv pludselig hjem ❤️❤️❤️ 

Lige nu har jeg selverkendelse nok til de næste måneder - der er ikke nogen, der behøver sende flere "kriser" min vej foreløbig.

1 kommentar:

  1. Sikke et drama, som jeg først blev bekendt efter ferie. Godt at han er hjemme. Og jeg kan sagtens forstå, at I var helt ude af den. Som sagt, godt, at han er hjemme! 😻😻😻

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...