onsdag den 25. oktober 2017

No-nonsens test-skåle

Jeg har været i tænkeboks.......

Jeg har som udgangspunkt for min tanke om en "miks og match"-serie haft lyst til en praktisk linie af tallerkner og skåle. Men dem jeg havde tænkt mig frem til fungerer ikke rigtigt.
Det er fine skåle og jeg nyder at bruge dem - de kommer bare aldrig RIGTIGT ind i mit køkken.

Så jeg gik i tænkeboks og fandt frem til følgende kriterier for NO-NONSENS:
Maksimalt indhold i skåle
Minimal optagelse af plads i skabe.
Skal kunne "stå alene" men være simpel nok til at kunne kombineres med andre forme.

Og i dag har jeg så tømt ovnen med de første test:

3 NO-NONSENS skåle i de tre glasurer jeg gerne vil arbejde videre med.


Hver glasur er lagt på i to tykkelser og kanterne er dels helt rene, dels rillede.

Og jeg er glad - rigtig glad!!
Dem her har jeg lyst til at arbejde videre med!!!

Der kom lidt flere ud af ovnen - men de er til en gave, så dem må I se senere.
Men dem er jeg også RIGTIG GLAD for.
Og til forskel fra de skåle, der stadig står på hylden ved mit skrivebord kommer NO-NONSENS helt sikkert ind i mine køkkenskabe.

Så jeg er tilbage med en idé om, hvad jeg gerne vil arbejde med og med masseer af lyst til rigtig at gå i gang.
Åh det føles godt :-)

2 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er de fede! Meget, meget lækre! Tillykke med den første testbrænding, og hele konceptet for no-nonsens-linjen!
    Glæder mig til at følge produktionen :-)
    Knus, Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang.
      Ha' en fantastisk weekend :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...