lørdag den 14. februar 2015

Jeg tegner ellers ALDRIG for sjov.........

Inspireret af D´jo Hanne 's instagram er jeg gået i gang med at tegne - sådan bare for sjov.

Denne lørdag er jeg listet lidt tidligt ud af sengen. Jeg har tændt brændeovnen, lavet kaffe og om lidt starter jeg lydbogen 1Q84 af Haruki Murakami og snupper mig en time alene sammen med mine tusser og farveblyanter:

Foreløbig har jeg været i gang i ca. 6 timer. 
Det ved jeg temmelig præcist, for det er så langt jeg er i lydbogen. Og hvilken fantastiske kombination det er, at sidde med noget i hænderne der nærmest tegner sig selv og have gode spændende ord i ørene.

Tegningen bliver ca. 1*2 m og og mon ikke den ender over vores seng i stedet for det "vægmaleri", jeg aldrig fik færdigt??

Ha' en fantastisk lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...