tirsdag den 15. juli 2014

Nu med Bloglovin'

Jeg har gennem længere tid fundet bloggen lidt besværlig at arbejde med.
Jeg har savnet de hurtige genveje, der er f.eks. på Instagram, når jeg har ville følge en ny blog eller give en hurtig tilkendegivelse af, at jeg synes godt om et indlæg.

Men som Linda, Boldreels kreative hjørne og Anita, Photomusen har konstateret har jeg ingen FØLGEKNAP!!

Og det skal jeg da ha'!! 
Men jeg vidste ikke jeg savnede det ;-)

Nu er jeg på Bloglovin'. Forhåbentlig kan det lette evt. følgere af min blog og også mig når jeg møde nye blogge jeg ønsker at følge.
Bl.a. er der jo flere fra weekendens blogleg jeg endnu ikke har udforsket og umiddelbart ser det spændende ud.

- 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 -

Men det må vente til starten af næste uge.
Jeg døjer med et hold i nakken og efter endnu en tur til kiropraktor i morges, kan jeg mærke, at jeg skal passe lidt på mig selv. At hænge foran skærmen letter absolut ikke smerterne.

I dag står den på en optænding i RAKU-ovnen. Jeg har stadig et hængeparti efter min GIVE AWAY og krukkerne står klar. Jeg glæder mig til brændingen og til at få sendt krukkerne til Lisbeth og Bente.

Desuden skal bilen pakkes. Jeg tager mine to unger med på telttur et par dage, mens kæresten får besøg af en gammel bekendt.
Vi er ikke de store campister og SLET ikke i telt. Men nu skal det være og vi glæder os til et par dage med min søster og hendes dejlige familie der bl.a. indbefatter unger i samme alder som mine.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...