onsdag den 2. juli 2014

En sen fyraften

Kokken nærmer sig 19.30 og det er ved at være tiden, at jeg lukker og slukker for computeren i forbindelse med det regningsbetalende job.

Jeg er nået NÆSTEN igennem samtlige bunker og punkter og ser frem til en laaaaaang weekend.
Ungerne er sendt på lejr med SFO og forhåbentlig bliver vi ikke ringet op, fordi vi af den ene eller anden grund har en pige, der er ked af det og skal hentes.
D.v.s. at lige nu er der udsigt til kæreste-tid frem til fredag formiddag, hvor ungerne kommer hjem igen!!

I første omgang står den på sen aftensmad:
Jeg tror det bliver take away - vi snupper 2, 3 og 5, serveret med godt brød og et enkelt glas rødvin.
Vi har aftalt at se en serie i ferien og smider os nok foran fjernsynet til de første par afsnit af "Game of Thrones".

I morgen er der kun løse planer.
Jeg drømmer om en tur i Grossererbadet i svømmehallen Spanien, Århus:

Og måske en tur på landevejen for at nyde De Japanske Haver på Fyn:

Hvem ved: måske gemmer der sig en overnatning eller noget helt, helt andet??
Lige nu skal jeg i alt fald bare hjem og sparke skoene af!!

God weekend :-)

1 kommentar:

  1. Glæder mig at I måske skal til min hjemegn; boede i mange år på Sydfyn og bliver nostalgisk når nogen nævner seværdigheder derfra...
    Tak for lodtrækningsideen - jeg glæder mig! Håber I får lov at være i fred......

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...