onsdag den 11. juni 2014

Skulle vi ikke......

fløje en lille give-away i  gang lige om lidt??

Jeg har blot en lille blok uden mange besøgende. 
Det er fint - jeg skriver mest for min egen skyld. Men selvfølgelig er jeg glad for hvert besøg og de kommentarer, der bliver lagt. 

Og om ganske kort tid rammer jeg 25.000 sidevisninger. Det, synes jeg, skal markeres med en give-away. 

Mens vi venter, lægger jeg hovedet i blød for, hvad der er på højkant og hvilke regler, der skal gælde. 

Hvad har du evt. set her på blokken, som kunne være fint at vinde??

Blandt mine forslag kunne være:
# Krukke med låg (hestehårs- eller alm. RAKU-brændt)
# Stentøjsbrændt skål med mønster
# Fyrfadsstager
# Julekugler (det bliver jo jul igen)
# Valkede hjemmefutter (det bliver jo også vinter igen)

Giv mig et praj, så kommer det med i overvejelserne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...