mandag den 30. juni 2014

Give away - "trækning"

For at bøde på at jeg er forsinket, laver jeg lidt om på reglerne i forbindelse med trækningen af give away'en.

Det var 2 der meldte sig på banen, med lyst til at få tilsendt en lille hestehårskrukke:
Søde Lisbeth fra Galten
og
Søde Bente som er begyndt at kigge med og efterlader de mest hjertevarme hilsner.

TUSINDE TAK FORDI I VILLE LEGE MED!!

Selvfølgelig kan jeg ikke lave en trækning mellem de to skønne damer og derfor:
TA-DAAAA
er der selvfølgelig en krukke til jer begge!!

Krukkerne er på vej igennem produktionen:

Og om ca. en uge kommer der færdige billeder med fri valg til de to damer. 
Jeg skal nok kontakte jer direkte, så det ikke er nødvendigt selv at holde øje med, hvornår jeg er færdig.

Jeg beklager selvfølgelig, at krukkerne ikke som forventet er klar, men det der regningsbetalende-job har været noget hårdt ved mig de sidste uger. 
I løbet af dagene har jeg holdt den gående på sukker og koffein og om aftenen et par glas rødvin eller øl til at falde ned på igen.
SÅ meget for 28 dages kur der netop er overstået!!
Jeg ER blevet de 5 år ældre og rosacea'en bryder ud igen.
Tilbage på hesten :-)

Heldigvis ser det ud til snart at aftage lidt igen. Sommerferien nærmer sig og byggebranchen falder lidt til ro nogle uger. 

2 kommentarer:

  1. pyha- jeg var bange for at du var syg... pas nu på, én gang stress, altid fare for stress, det er min erfaring! kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har HELT ret: en gang stress = altid i farezonen.
      På trods af en meget forstående chef og kollega (hvis kone også har været turen igennem), er jeg klar over, at jeg i mit job eller dette firma ALDRIG kommer helt udenom stressede perioder. Måske er det sådan ligegyldigt, hvad jeg beskæftiger mig med. Lige nu forsøger jeg at lære at manøvrere i det uden at blive helt mast. Det giver nogle knubs, men jeg tror, det gavner på den lange bane :-)
      Kærligst

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...