lørdag den 14. juni 2014

GIVE AWAY - hestehårskrukke

Som varslet sætter jeg i anledning af 25.000 sidevisninger en give away i gang:


Krukken på billedet er afsat, men der er 4 mere på vej.
Den 28. ligger jeg billeder op af de 4 og er du den heldige, får du retten til at vælge en af de 4.

Jeg har set mange mere eller mindre indviklede regler for give away.
Lad os holde denne her HELT simpel.
Én kommentar herunder (så jeg kan finde dig hvis du vinder) udløser ét lod.
That's it.

For god ordens skyld: jeg sender selvfølgelig krukken til dig på sikker vis - dog kun i Danmark.

Samtidig bliver jeg selvfølgelig glad, hvis du vil dele og lægge ovenstående billede ud på din egen blog.
Og faste følgere eller læsere er som altid meget velkomne.

God lørdag og held og lykke.

3 kommentarer:

  1. Jeg kunne have lyst til at sende 100 kommentarer, men ok - hvor er den dog dejlig, din lille krukke! Jeg elsker rakubrændte ting, og min største skat er en stor krukke lavet af Dorte Visby. Jeg har ikke set din blog før, men den vil jeg glæde mig til at følge! kh Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Som det ser ud pt. er der slet ingen grund til mere end en kommentar. Du har en RIGTIG god chance for at blive udtrukket. Og din kommentar er så sød jeg vil nyde at sende en krukke til dig.
      Kh Henriette

      Slet
  2. lisbeth nielsen20.06.2014, 21.08

    Nå nå små slag;-)
    Det kan da slet ikke diskuteres, den skal da sendes til Galten. Jeg elsker dine ting, og det ville være en glæde og fornøjelse, at kunne blære mig med i min stue;-)
    Knus knus Lisbeth

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...