tirsdag den 25. februar 2014

3 af en slags - færdige

Jeg har fået brændt nogle af mine ting færdige men er da vist lidt bagefter med at få det på bloggen.

Så her kommer lige min 3 vaser:

3 af en slags - #1

3 af en slags - #2
3 af en slags - #3
 Der er stadig noget at arbejde med/forbedre. 
Men jeg er rigtig godt tilfreds med dem som øvelse.

Jeg har lært noget om at dekorere med træk-af-voks.
Jeg er blevet klogere på underglasur som jeg aldrig før har forsøgt mig med.
Og jeg er blevet klar over, at det der glasering for mig er et nødvendigt onde, som jeg skal finde en måde at klare så let som muligt uden at gå på kompromis med den endelige finish.

Og lige nu FLYTTER jeg så rundt med mine vaser i huset.
For hvor er det lige man finder plads til 3 vaser, der måske helst skal stå sammen??




2 kommentarer:

  1. Super flotte vaser. De må gerne flytte hjem til mig. sikke fine detaljer og det er gjort med voks og derpå malet. Spændende. Du kan altså lærer at elske at gøre dem færdig og jeg tror ikke rigtig på du mener det er et onde, for det slut resultat kan du bestemt godt være stolt af.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Lis - det er søde ord!!
    Jeg ER rigtig godt tilfreds med resultatet og du har delvist ret. Jeg skal bare have hovedet i blød for at sikre mig at farven/mønsteret ikke ødelægges under glaseringen.
    Kærligst Henriette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...