fredag den 2. november 2012

Fredelig Færdiggørelses Fredag

Det er fredag og jeg har igen en af mine højt skattede dage til mig selv og mine kreative sysler.

I dag står den på færdiggørelse af en håndfuld julekulger. Der skal gerne dekoreres med træk-af-voks, glaseres og brændes raku (sidst på dagen). Forhåbentlig kan jeg pakke et par prøvepakker på søndag.
Billeder må I vente med ;-)

-  o  -  o  -  o  -


Jeg har i dag lagt en anvisning mere op på hjemmesko. Disse er hæklede og rigtig "flipper"-fine.

 Desværre har jeg endnu ikke knækket koden til at ændre dem i størrelse. Når jeg kommer rundt til det, skal der helt sikkert laves et skift-par til mig.


Firkanterne jeg har brugt, finder du et link til på siden "hæklede oldemorsfirkanter". Firkanten er med både  knopper og popcorn; enkel men SÅ fin.


-  o  -  o  -  o  -

Denne weekend byder på kvinde-snak og kreative sysler hos min dejlige og inspirerende søster, vores mor og svigerinde. Ingen mænd. Ingen børn!

Glæder mig og pakker et par større forgløede fade og skåle, som jeg håber at skulle dekorere. Samtidig kommer min dobbeltstrikkede trøje i tasken - måske kan jeg også nå et par rapporten på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...