torsdag den 31. maj 2012

Impulskøb.........

Jeg har her i maj været gået kreativt i stå. Mit kælderprojekt har været et skridt frem og to tilbage og den vævestrikkede kjole har drillet som bare pokker.

Nu er jeg ved at komme rigtigt igang igen. Så hvorfor ikke slå flere brød op :-)
Denne gang i keramik som jeg savner rigtig meget at arbejde med.

Noget impulsivt har jeg derfor indkøbt:
Ovnen er til keramik og glas og skal supplere den hjemmebyggede RAKU-ovn på gas. Vidunderet her kan smides bag i bilen og skal bare have 220V. Den kan brænde op til 1400 grader og pludselig har jeg også mulighed for at brænde stentøj. Ovnen er godt nok ikke så stor, men mine drejefærdigheder er også noget mærkede af manglende øvelse og de næste mange år er mit behov dækket.

Helt nye muligheder åbner sig og jeg glæder mig.

Nu skal jeg bare koncentrere mig om mit kælderværelse - det SKAL være færdigt inden jeg igen kaster mig over keramik.


1 kommentar:

  1. SÅDAN!! En meget håndgribelig motivator. Det er GODT!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...