mandag den 19. marts 2012

SøndagsSysler = ren terapi

For mig er der ikke noget, der virker så rekreativt, som når jeg lader alting ligge og fordyber mig i kreative sysler af den ene eller den anden slags. Jeg glemmer alt om tid og sted - og skal sætte vækkeuret for at huske, at ungerne allerede skal have mad igen!
Denne søndag kastede jeg mig over et lidt mere impulsivt projekt: ny sommerkjole til datteren. Førhen syede jeg RIGTIG MEGET, men det ligger år tilbage. Faktisk kan jeg slet ikke huske at jeg har syet til Lea. Det må der tages revanche på! Og med ny indkøbt symaskine (mere herom en anden dag) var det jo oplagt at få prøvet den af.

Desværre lavede jeg som det allersidste en dummert og nåede ikke at blive HELT færdig med kjolen. Men herover et par detaljer. Kjolen er med halterneck og selvfølgelig skal der være en sløjfe - her er den lidt fake, men "bindebåndet" går garanteret ikke op! Og skørt med kinesiske dukker (kan desværre ikke huske hvad de hedder, men Lea er fuldstændig vild med dem for tiden) i bløde wienerlæg for at give bredde uden at give for meget fylde.

Nu flyder det i hele huset - men jeg er klar til en ny uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...