fredag den 24. juni 2011

Hæklet bælte

Ind i mellem bliver jeg spontant optaget af et projekt, det SLET ikke var meningen at jeg skulle bruge tid på. Det er oftest hyggeligt "tidsfordriv" (hvor er det et grimt ord - jeg bruger det aldrig igen) og nu er det sket igen!

Egentlig skulle jeg finde en beklædningsløsning til et bryllup. Det er endt med en enkel ældre kjole, som jeg forestiller mig, at jeg skal pifte lidt op med en hæklet kant og en knyttet halskæde med glasperler. Uden at tage kjolen med gik jeg på garnjagt og byttet er lækkert men desværre ikke velegnet til formålet. Derfor sidder jeg nu og hygger mig med et bælte, der absolut ikke var med i planlægningen. Og kjolen? Ja, bryllup står om 1 1/2 uge, så det haster jo lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...