søndag den 3. april 2011

Hvorfor en blog??

Egentlig kan jeg ikke li' at skrive! Det er jo derfor, jeg valgte matematikken og et mere teknisk fag. Og på blokken her er det ikke tanken at jeg vil delagtiggøre nogen i mit liv og tanker sådan. Dette er UDELUKKENDE tænkt som selvhjælp til at finde vej videre med min kreativitet. Og til at finde ud af om den med tiden skal fylde mere end min fritid. Den vej håber jeg, der er andre, der vil kommentere og på den måde hjælpe mig videre.

Her er det meningen, at jeg skal dele mine sysler og dokumenter mine idéer og arbejdsmetoder. Jeg skal bruge stedet som en offentlig "dagbog" over de ting jeg arbejder med og forhåbentlig modtage konstruktiv kritik af det hele. Forhåbentlig kan jeg her finde andre, der sidder lidt alene og har brug for at udveksle såvel færdigheder som ris og ros.

Engang imellem arbejder jeg i materialer, jeg ikke kender for godt og har brug for gode råd. Men jeg har efterhånden også forsøgt mig med så meget forskelligt, at jeg måske har et godt råd til det, du lige er kørt fast i. Prøv mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...